skip to Main Content
+45 7070 5861 kontakt@mondorekruttering.dk Strandgade 4A, 1401 København K
Deltagelse til interviews

Er du allerede oprettet, og ønsker at bestille en tid eller købe en pakke, kan du logge ind på vores online booking her.

Deltagelse til interviews
Alternativ til personlighedstest

At have en headhunter til stede, under samtalerne med dine kandidater, er typisk en billigere og mere effektiv screeningsmetode end standardiserede personlighedstest.

Vurdering af sælgerens evner

Headhunteren vil under interviewet foretage en dybdegående analysering af sælgeren, og dermed sikre, at du får en omfattende vurdering af kandidatens kompetencer.

Professionel struktur

Headhunteren sørger for, at interviewet underlægges en struktur, som både belyser sælgerens evner, og gennemgår de væsentligste informationer, i forhold til kandidatens profil.

Sparringspartner

Headhunteren er specialiseret inden for rekruttering af sælgere, og kan dermed optræde som en kompetent sparringspartner, under interviewet med dine kandidater.

1. Vælg pakke

Vælg den pakke som passer dine behov, og udfyld dine oplysninger. Inden for 24 timer, modtager du en mail med login oplysninger til vores online booking, og du er nu klar til at bestille.

Bestil tid

2. Bestil tid

Når du har udvalgt de kandidater, du mener er bedst egnet, og har planlagt tidspunktet for deres interviews, kan du logge ind på vores online booking og bestille en tid. Du modtager herefter en bekræftelse og relevant information pr. mail.

3. Headhunteren møder på jeres adresse

Headhunteren møder dig på jeres adresse 15 min. før samtalerne starter, og I gennemgår her kort, hvordan samtalen håndteres. Headhunteren hjælper med at styre samtalen i den rigtige retning, sørger for at alle relevante spørgsmål stilles og analyserer samtidig sælgerens evner.

Samtalens start
Vurdering og sparring

4. Vurdering og sparring

Efter samtalen vil headhunteren præsentere og uddybe sin analysering af sælgeren, vurdere ham op imod de øvrige kandidater og afslutningsvis give sin vurdering af hvilken kandidat der besidder det højeste kompetenceniveau.

Pakker
Det med småt

Servicen:

  • Servicen er på nuværende tidspunkt kun tilgængelig i Københavnsområdet.
  • Mail med loginoplysninger til online bookingen modtages inden for 24 timer, efter køb af en pakke.

Booking:

  • Det er et krav, at bookingen omfatter min. 2 samtaler, og at disse er gennemført inden for 3 timer. Dette inkluderer 15 min. forberedelse, samtalerne og den efterfølgende vurdering/sparring.
  • Er bestillingen på mere end 2 samtaler, forøges tiden med 1½ time pr. samtale.
  • Bestillinger skal foretages min. 24 timer før samtalernes start.

Afbud:

  • Afbud kan ske via. online bookingen eller pr. mail på kontakt@mondorekruttering.dk. Hvis dette sker senest 24 timer før samtalens start, vil bookingen blive refunderet til fremtidig brug. Afbud inden for 24 timer fra samtalens start, vil ikke blive refunderet.

Priser og gyldighed:

  • Pakken er gyldig i 12 måneder fra købsdatoen, og kan ikke refunderes.
  • Pakken sælges udelukkende til virksomheder med et gyldigt CVR nummer.
  • Det er ikke muligt at fortryde købet af en pakke.
  • Det er ikke er tilladt at videresælge eller overføre pakken, dele af pakken eller bestilte/reserverede tider til tredjepart.
  • Alle priser er oplyst eksklusiv moms.

   

Ofte stillede spørgsmål

Hvordan vurderer headhunteren kandidaterne?

Headhunteren vurderer sammenhængen mellem jeres stilling og sælgerens tidligere salgserfaring, herunder produkt, kundegruppe og salgsproces. Headhunteren analyserer derudover sælgerens forståelse og anvendelse af de sociale og personlige dynamikker, som optræder i salgssituationer. Ønsker du en mere detaljeret beskrivelse af disse dynamikker, anbefaler vi, at du læser sælgerens fundament.

Hvordan håndteres interviewet?

For at analysere sælgerens evne til at skabe en positiv relation til dig og headhunteren, samt give ham mulighed for at vise sine sociale færdigheder, er det væsentligt, at interviewet er underlagt så lidt struktur som muligt. Interviewet bør foregå som en samtale, som kan gå i alle retninger, og ikke er underlagt den typiske interviewstruktur. Dette betyder, at sælgeren ikke har mulighed for at forberede sig eller bruge sin tidligere interviewerfaring til at håndtere situationen. I stedet er kandidaten på bar bund, og det er hér, at dygtige sælgere formår at vise sine evner.

Under interviewet er det naturligvis nødvendigt at stille relevante spørgsmål, i forhold til sælgerens profil, men disse spørgsmål bør stilles, når de kommer naturligt, og være ustruktureret. Du og headhunteren vil dog gennemgå dette i forberedelsestiden.

Jeg har bestilt to samtaler, men den ene kandidat har aflyst. Kan jeg få refunderet samtalen?

Hvis aflysningen sker senest 24 timer inden samtalernes start, vil det være muligt at få en refundering, til senere brug. Du skal dog være opmærksom på, at det er et krav, at bestillingen er på min. 2 samtaler. Det vil derfor være nødvendigt, at du rykke samtalerne, så de ligger efter hinanden på samme dag.

Er det muligt at bestille en større pakke end 8 samtaler, og hvad er prisen i så fald?

Ønsker du at bestille en pakke med flere end 8 samtaler, er du velkommen til at kontakte os på +45 7070 5861 eller kontakt@mondorekruttering.dk. Så vil vi forsøge at finde en pakke, som passer dine behov.

Back To Top